Последно посещение: Вто Юни 27, 2017 3:57 am Галерия Галерия   Дата и час: Вто Юни 27, 2017 3:57 am




 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Г Л А Д 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Дек 11, 2008 10:48 pm
Мнения: 13057
(View: Всички /В Темата)


Местоположение: отвъд
Мнение Re: Г Л А Д
ааааа, васко ми хареса.
аз като ви казвам, че от глад коремите стават големи, вие не вярвате.

аз впрочем ще замина за Сомалия някой ден.

и после ще се върна де.

_________________
i`m gonna tell God everything


Пон Яну 19, 2009 9:53 pm Профил Галерия на потребителя
Confessor
Confessor
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 10:13 pm
Мнения: 613
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
стават големи от газове, да.


абе, някой виждал ли е по-изпърдена тема в тоя форум...

_________________
YOU WERE THE ONE THAT SHOW US THAT WE CAN MOONWALK...


Съб Фев 07, 2009 7:44 pm Профил
Confessor
Confessor
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 10:13 pm
Мнения: 613
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
оххххххх как се трият теми

_________________
YOU WERE THE ONE THAT SHOW US THAT WE CAN MOONWALK...


Съб Фев 07, 2009 7:44 pm Профил
Фурия
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 17, 2008 3:07 pm
Мнения: 9496
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
Не я трий,ся гладувам и ми е утеха :lol:

_________________
ШИЛЕ ШЕРСКО!


Съб Фев 07, 2009 7:50 pm Профил Галерия на потребителя
Confessor
Confessor
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 10:13 pm
Мнения: 613
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
и кво... седиш си тук...

_________________
YOU WERE THE ONE THAT SHOW US THAT WE CAN MOONWALK...


Съб Фев 07, 2009 11:29 pm Профил
Confessor
Confessor
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 10:13 pm
Мнения: 613
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
който ще да я трие.






ЗАКРИВАМ ТЕМАТА!



:goodbye:

_________________
YOU WERE THE ONE THAT SHOW US THAT WE CAN MOONWALK...


Съб Фев 07, 2009 11:30 pm Профил

Регистриран на: Чет Дек 11, 2008 10:48 pm
Мнения: 13057
(View: Всички /В Темата)


Местоположение: отвъд
Мнение Re: Г Л А Д
темата тепърва ще я откривам

_________________
i`m gonna tell God everything


Нед Фев 08, 2009 7:21 pm Профил Галерия на потребителя
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 9:41 pm
Мнения: 580
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
Аз пък съм забелязал как точно тези химии дето те карат да искаш да ядеш по малко са най вредни.Никотин,Амфетамини,разни производни на морфина дъра бъра...а джийзъса постил 40 дена и нощи според писанието.Е го.Ама неговата диета някой знае ли я?Кажете я бързо бързо.Да спечелим пари от Космо като им я продадем.

_________________

There is a crack in everything,that's how the light gets in.


Пет Фев 13, 2009 8:59 am Профил
Confessor
Confessor
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 04, 2009 10:13 pm
Мнения: 613
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
а кларинола?

_________________
YOU WERE THE ONE THAT SHOW US THAT WE CAN MOONWALK...


Пет Фев 13, 2009 7:25 pm Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 16, 2008 6:45 am
Мнения: 3073
(View: Всички /В Темата)

Мнение Re: Г Л А Д
Много обичам закрити теми.
А това долу е следващия ми по любимост сайт и форум.

Вервайте ми, тея в Спайдърспорт много си разбират от нещата.

Линка е как да ядем и да слабеем, ама да се чете отзад напред е по-добре, че са почнали яко с изчисления.
http://spidersport.com/weight-control.php

А аз за по-лесно ще копна и съкратени части от статията.

Очевиден факт е, че всички ние се нуждаем от храна, за да живеем. Основните жизнени процеси, движението, мислите ни, всички те са задвижвани от храната. Храненето може да бъде извор за успех, но и начало на множество проблеми.

Храненето и знанията за него са извор на много противоречия. Липсата на информация е точно толкова фатална, колкото и изобилието от противоречива информация. Ако сте от хората, които желаят да загубят нежелано тегло или просто да си върнат желани килограми, тогава тази статия е за вас.

Когато сте на диета, обикновено давате на тялото си по-малко храна от обичайното.
Скоростта на обменните процеси не може да остане същата, тъй като те разчитат на определено количество енергия, която вече не се доставя. Естествена реакция е тялото да подтисне обменните процеси като насочи максимална енергия към жизненоважните органи и намали енергоразхода за останалите процеси.Ето така се обяснява и факта, че често загубата на тегло е по-засилена в началото на една диета, а за да продължи прогреса се налага да се приемат още по-малко ккал.


Хората, които разказват за загуба от 1-2- кг на ден не може да са загубили 1-2 килограма мазнини. Когато килограмите намалят обикновено 25% от тях са органи и мускули и около 75% мазнини и вода. Често загубата е временна и в голямата си част е вода (1 молекула гликоген се свързва с 4 молекули вода, сами пресметнете какво се случва с тази вода когато тялото изразходва запаси от гликоген от мускулите).
Когато желаем да отслабнем не искаме да губим органи и мускули, а само или основно мазнини. Но как е възможно?


Както вече описахме по-горе загубата на тегло/респ. мазнини/ е резултат от намален прием на калории, повишена физическа активност или комбинация от двете.
Макар че “калорията е калория”, всички знаем че има значение от какъв вид е тази калория. 1 грам въглехидрати или белтъчини дава на тялото 4 килокалории, докато 1 грам мазнини дава на тялото 9 ккал. Ще си кажете: ето, просто е, няма да консумирам мазнини, тъй като те са много калорични и ще консумирам въглехидрати и белтъчини. Ще се храня с плодове и зеленчуци и тук-таме с малко сухо месо или сирене.
Дотук добре, но никой не издържа на подобни диети и в крайна сметка се стига до преяждане и прогрес от минимално значение.


Когато не давате на тялото си мазнини, то задейства защитните си механизми и започва да произвежда още повече. Биохимията на тялото и законите на термодинамиката не позоляват едновременно да се синтезират ензими за разграждане и изграждане на мазнини, съответно неприемайки мазнини вие още повече усилвате процеса на тяхното запазване и увеличаване. Дори в отрицателен калориен баланс, ако диетата ви е бедна на мазнини вие създавате условия за загуба на мускули и органи и минимална загуба на мазнини.
Най-лесният начин да загубите мазнини е да приемате мазнини и белтъчини, заедно с минимални количества въглехидрати.

Какво следва?

  1. Намалете въглехидратите. Най-просто казано въглехидратите се делят на целулоза и захар. Целулозата помага за намаляне на мазнините, докато захрта не. Целулоза се съдържа в зеленчуците. Те са богати на вит.С и други антиоксиданти и минерали.
  2. Увеличете белтъчините и мазнините. Пълномаслените млечни продукти, меса, субпродукти и есенциални мазнини трябва да присъстват в ежедневното ви меню.
  3. Менюто ви трябва да се състои от около 50-60% мазнини, 20-30% белтъчини и 10-20% въглехидрати. Този баланс се постига лесно, ако се придържате към калориите си за деня и консумирате пълномаслени млечни продукти и месо.
Eто някои насоки, които ще ви помогнат в борбата с нежеланите мазнини:

  1. Хранете се поне 3 пъти на ден, като храната намалява с напредването на деня. Концентрирайте повечето храна в активната част на деня, а не късно вечер.
  2. Приемайте повече течности като вода и чай. Нека водата е поне 2-3 литра разделени през деня, като една чаша се изпива около половин час преди ядене и час след хранене се изпиват още две. Към водата може да прибавяте прясно изцеден лимон или грейпфрут. Изключете соковете и газираните напитки от менюто си. Контролирайте кафето.
  3. Избирайте храни богати на белтъчини на всяко хранене. Може да ги комбинирате със зеленчуци.
  4. Ако огладнявате между основните хранения, може да закусите сурови ядки, кисело мляко, зеленчуци.
  5. Изключете всички храни, съдържащи захар, брашно, маргарин, консерванти, подсладители, овкусители.
  6. Купете си рибено масло (NOW Ultra Omega-3 е най-добро в България) и взимайте поне по 1 грам EPA на ден, за да осигурите добра мастна обмяна, възстановяване на мускулите и здраве за сърдечносъдовата си система.
  7. Между отделните хранения не бива да минават повече от 4 часа, а между вечерята и закуската повече от 12.
  8. Обработвайте храната минимално, като я печете и варите, вместо да пържите.
Някои от причините за застой често са:

  1. Твърде много калории или недобре изчислени калории.
  2. Калориите идват наведнъж, често вечер.
  3. Твърде много въглехидрати (мислите си, че не ядете много въглехидрати, но една салата от моркови за обяд и гарнитура от грах и царевица към пържолата за вечеря, както и двете кисели млека за закуска се натрупват и ви изпращат във средновъглехидратната зона)
  4. Твърде малко храна като цяло ("не ограничавайте калориите твърде много")
  5. Твърде малко вода
  6. Недостатъчно движение (това, че тренирате 3 пъти в седмицата, не значи че се движите много).
  7. Много "свободни дни" (може би по-често си позволявате по нещо малко за награда).
Ако ви се е случило нещо подобно и не сте качили повече от килограм-два, не е време за паника. Дайте си още 1-2 седмици на сегашното меню, като ограничите малко млечните (особено прясното и киселото мляко и наблегнете на листните зеленчуци). Увеличете приема на вода. Пробавете половин час движение на ден (катерене на стълби, чистене с прахосмукачка, разходка на кучето, ходене на работа пеша (паркирайте си колата по-далеч ).
И все пак не забравяйте, че постигането на добра форма и отлично здраве е дълго пътуване, което ви учи на търпение и себепознание.
автор: Галина Толкингтън

_________________
Нищо прекалено, но всичко докрай!


Пон Окт 12, 2009 8:37 am Профил Галерия на потребителя WWW
 [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: CommonCrawl [Bot] и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Powered by phpBB , Almsamim WYSIWYG © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: Ioan Arnaudov